Kontakt

Vid frågor tveka inte att höra av er till oss på telefon: 0534 – 120 70 eller mejla oss till info@picadelly.se.
Nedan kan ni läsa och hitta svar på dom vanligaste frågorna.

  • Saknar du en vara i webbshopen?
    Varan är då tyvärr slut, följ oss gärna på Facebook, där vi lägger upp direkt när det kommer in nya leveranser.
  • Har du frågor om din faktura/delbetalning?
    Vid frågor om din faktura eller ditt delbetalningskonto (ej produktfrågor) hänvisar vi till Bambora.
  • Hur lång är eran leveranstid?
    Vi har 1-4 arbetsdagars leveranstid, men vi skickar alltid så fort som möjligt!
  • Byte
    Om du vill byta till annan storlek kontakta oss då via mejl eller telefon.
    Vid byte till en annan storlek står kunden för retur frakten, picadelly.se står för frakten på bytes ordern.
    Vid övriga returer betalar kunden frakten.
  • Kan jag ändra/avbeställa en order?
    Tyvärr är detta inget du kan göra själv. Men mejla oss på info@picadelly.se så kan vi hjälpa er så länge er order inte blivit behandlad.
  • Jag har inte mottagit någon orderbekräftelse?
    När vi har mottagit din beställning skickas en bekräftelse automatiskt till din mejladress. Var alltid noga med att kontrollera att din mejladress är korrekt, detta är den vanligaste orsaken till utebliven orderbekräftelse. Den kan även hamna i din skräppost.
    Om du inte har fått din orderbekräftelse inom 3 arbetsdagar, vänligen kontakta vår kundtjänst, info@picadelly.se.
  • Jag har inte mottagit någon faktura?
    Din faktura mejlas ut till den mejladressen som anges när beställningen läggs samma dag som beställningen går från oss. Var alltid noga med att kontrollera att din mejladress är korrekt, detta är den vanligaste orsaken till utebliven faktura.